Author Topic: disse bem?rkninger insisterede Toure p? at han Men Pellegrini anerkendte Toure's form denne s?son ha  (Read 119 times)

DebbieSchw

• Newbie
  • *
  • I am 34 years old and my name is Sammy Noskowski. I life in Petit-Fays (Belgium).
    • View Profile
    • England vm tr?je fodbold tr?jer
disse bem?rkninger insisterede Toure p? at han Men Pellegrini anerkendte Toure's form denne s?son har v?ret skuffende, og spekulationer, der forbinder Ivory Coast International med et flyt v?k, Portugal vm tr?je har ikke aftaget. M?L! Spurs 2-1 Swansea. Rose scorer! Swansea undlader at helt rydde et Spurs hj?rne, der kommer ud til Rose, der blinker et lavskud i bunden af __hj?rnet. Rapporter forrige uge foreslog Toure kunne v?re en del af en sommerudtr?ning p? Etihad Stadium, da klubben ser efter at omforme holdet efter en underv?ldende s?son. Trods disse bem?rkninger insisterede Toure p?, at han forblev fuldt ud engageret i byen p? banen. STORE SPAR LLORIS! Paloschi hammers et skud p? m?l, men Lloris, som har v?ret tilskuer for hele anden halvleg, tr?kker en fantastisk redning. Toure, der angiveligt er byens h?jeste indtjener p? 220.000 ? om ugen, fortalte Foot Mercato: 'Ingen l?nninger vil f? mig til at blive hos en klub, hvis jeg f?ler, at jeg ikke l?ngere tilh?rer der, eller hvis der ikke er nogen udfordring for mig. Det blev n?gtet Spanien vm tr?je af manager Manuel Pellegrini, der insisterede p?, at Toure ville 'forts?tte med at spille her, fordi han er en meget vigtig spiller'. Den to-timers Premier League-vinder tilf?jede: 'Da jeg kom til byen, var Pellegrini ikke coachen. Ligesom spillerne ankommer ledere og g?r. Som jeg tidligere har sagt, skylder jeg byens fans at k?mpe til slutningen af min karriere p? denne klub. Nu har den 31-?rige givet et interview, der tyder p?, at han kunne v?re ?ben for et tr?k.